Tevreden klanten komen vaker terug, geven meer geld uit en activeren ook nog eens anderen om ook een bezoek te brengen. Dat klinkt toch als muziek in de oren?!

Maar wie zijn deze klanten, waar liggen jouw sterke punten en waar kun je wellicht nog aan sleutelen om de beleving te verbeteren? Voldoe je aan de verwachtingen en hoe ziet het bezoekersprofiel eruit. Allemaal vragen die jou kunnen helpen bij het optimaliseren van je locatie. En wie weet de antwoorden hierop beter dan jouw klanten zelf. De Belevingsmonitor biedt de oplossing om deze vragen te kunnen beantwoorden.

Hoe werkt het?

De Motify Belevingsmonitor is een onbemande enquêtezuil op locatie die continu de meest eerlijke en pure reacties van jouw klanten verzamelt. Geen momentopname eens per jaar, maar het hele jaar door. Aanpassingen zijn snel zichtbaar en je kunt snel bijsturen waar nodig.

Duidelijke vragen, eigen inbreng en mogelijkheden om te verdiepen. Kom alles, oké bijna alles, te weten over jouw klanten. En zorg ervoor dat zij iedere keer met een nog positiever gevoel terugkijken op hun laatste bezoek. Klinkt goed, toch?

Wat zijn de voordelen van de Motify Belevingsmonitor©?

  • Meer respons dan bij traditionele onderzoeksmethoden
  • Anoniem onderzoek op locatie, wat zorgt voor pure en eerlijke reacties
  • Continue aanwezigheid dus geen momentopname